Hoe mogen we je helpen?

Mocht u onverhoopt  niet tevreden zijn over de producten of diensten van Braaksma Hypotheken & Verzekeringen aarzel dan niet contact met ons op te nemen.

1.

Als u een klacht heeft over een afhandeling of onze werkwijze in het algemeen of over een specifiek geval in het bijzonder verzoeken wij u ons daarvan zo spoedig mogelijk schriftelijk over te informeren.

 

2. 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u binnen 14 werkdagen een reactie. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd nodig heeft, antwoorden wij binnen 14 werkdagen met bevestiging van ontvangst en een indicatie over de termijn waarop u een inhoudelijke reactie kunt verwachten.

 

3.

Alle klachten worden door de directie behandeld.

 

4.

Mochten we samen niet tot een bevredigende oplossing kunnen komen, dan kunt u met uw klacht terecht bij:

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFid)

Postbus 93257

2509 AG  DEN HAAG

0900-3552248

info@kifid.nl

 

5.

U kunt zich tevens tot de rechter wenden.

Wat gaat de hypotheekrente doen? Stijgen of dalen?
meer informatie
Hypotheek oversluiten. Wat levert dat op?
meer informatie
Maak een complete hypotheekbegroting
meer informatie